Thu 29/10/2020 - 17:00 Schepenzaal
Aanstellingen van tijdelijk personeel in het kader van de continuïteit van de dienstverlening tijdens de crisisperiode omwille van Corona-Covid-19, kunnen op voordracht van de algemeen directeur, waarbij hij de selectie uitvoert. De algemeen directeur kan de selectie verder delegeren.
Deze regeling geldt voor een periode van 3 maanden.
Het voorstel inzake collectief verlof 2021 wordt voorgelegd aan de syndicale vakorganisaties ter onderhandeling.
Neemt kennis van de beslissingen van de heer algemeen directeur van 16 oktober 2020 en 23 oktober 2020.
Neemt kennis van de beslissingen van de heer adjunct-algemeendirecteur van 21 oktober 2020 en 23 oktober 2020.
Het bestek met nr. 2020-052 van 20 oktober 2020 en de raming voor de opdracht 'Warandestraat 9 - renovatie - aanstellen ontwerper', opgesteld door de heer Bart Van de Veire, dienst Gebouwen worden goedgekeurd.
De onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking voor de opdracht 'Warandestraat 9 - renovatie - aanstellen ontwerper' wordt goedgekeurd.
De lijst van de te raadplegen ondernemers voor deze opdracht wordt goedgekeurd.
Het verslag van de zitting van 21 oktober 2020 wordt goedgekeurd.
Er wordt kennis genomen van de voorlopige agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van 13 november 2020.
Het dossier 'aanvaarden nalatenschap' wordt doorverwezen naar de raad voor maatschappelijk welzijn.
De voorgelegde verbintenissen, betaalopdrachten, vorderingen en creditnota's worden goedgekeurd.