Terug
Gepubliceerd op 29/01/2021

Besluit  college van burgemeester en schepenen

wo 20/01/2021 - 17:00

Algemeen retributiereglement - coördinatie

Aanwezig: Jan Seynhaeve, burgemeester
Mathieu Desmet, Kevin Defieuw, Geert Breughe, Lobke Maes, Stijn Tant, Bas Surmont, schepenen
Kurt Parmentier, algemeen directeur
Verontschuldigd: Frank Acke, zevende schepen
Afwezig: Lynn Geeraert, waarnemend algemeen directeur

De coördinatie van het algemeen retributiereglement wordt goedgekeurd.

Feiten, context en argumentatie

De gemeenteraad heeft in zitting van 11 december 2020 het algemeen retributiereglement gewijzigd in functie van het afleveren van omgevingsdossiers, documenten en inlichtingen inzake stedenbouw, milieu en omgevingsvergunningen, het ontlenen van signalisatiemateriaal, de ingebruikname van het openbaar domein voor werken en het gebruik van de fietskluis.

Het college van burgemeester en schepenen wordt belast met de coördinatie van het algemeen retributiereglement.

Beslissing

Artikel 1

Keurt de coördinatie van het algemeen retributiereglement, zoals opgenomen in bijlage, goed.