Mon 16/03/2020 - 18:00 schepenzaal
Er wordt een delegatie verleend aan de algemeen directeur om tijdelijk personeel aan te stellen voor een maximale duurtijd van 1 maand, dit teneinde snel te kunnen reageren op de invulling van noodzakelijke personeelsbehoeften in het kader van de continuïteit van de dienstverlening.
De werktijdregelingen worden tijdelijk aangepast.
Aanstellingen van tijdelijk personeel in het kader van de continuïteit van de dienstverlening tijdens de crisisperiode omwille van Corona-Covid-19, kunnen op voordracht van de algemeen directeur, waarbij hij de selectie uitvoert. De algemeen directeur kan de selectie verder delegeren.
Deze regeling geldt voor 3 maanden, tenzij vroeger herroepen.
Beslist om tot aan de paasvakantie (= de periode waarin enkel opvang voorzien wordt in de scholen) geen gemachtigd opzichters meer in te zetten vanaf woensdag 18 maart 2020.
De bibliotheek biedt van 17 tot en met 20 maart een beperkte dienstverlening aan (afhaal op afspraak).
Verklaart zich akkoord met de regeling, zoals onderhandeld binnen het ABOC Onderwijs van 16 maart 2020.
Neemt een aantal beslissingen ten gevolge van de coronacrisis.